Countdown

 
3 dagar Jennie kommer 
 När vi var i Rom.
6 dagar hejdå middagen med min värdfamilj :(
Älskar dem så mycket och kommer sakna dem enormt!!
9 dagar sista middagen med Sunita och Ladina :(
 
Mina schweiziska vänner!
10 dagar reser jag till västkusten med Sara.
 Jag och Sarah som är dansk. När vi var på Kid Inc konsert.
 
19 dagar jag reser till Hawaii. 
 
Är så himla taggad!
21 dagar ett år sedan jag lämnade Sverige.
Överraskning brunch gjorda av mina vänner!
Hejdå på Arlanda. 
28 dagar jag kommer tillbaka till Boston.
 
 Boston skyline
35 dagar Tillbaka till Sverige.

Har haft ett grymt år här borta i Boston. Träffat underbara vänner ifrån massa olika länder, gjort massa nya saker jag aldrig gjort tidigare, rest massor, blivit mycket mer mogen och har fått världens bästa värdfamilj och värdbarn!
Ana och Jag på en Red Sox match
Sunita, Ladina, Natalia, Lea och jag. 
Lea, Ladina, Sunita och jag.
Jag, Jan, Sunita, Natalia, Ladina och Nina.
Ladina, Ana, Jag och Kristy i Washington D.C.
Karin i New York 
Natalia, Ana och Jag på six flags. 
Familjen I New York CIty.
Malin på nyårafton.
Natalie
2014-08-04 @ 15:34:38
URL: http://nataliestrande.blogg.se

Hoppas du har haft en bra dag! :)

Svar: Tack detsamma :)
Nicole Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0