Dag 1

Har spenderat min dag i vackra San Fransico! Helt underbar stad. Så jag och Sarah landade vi 9 tiden och då kom hennes kompis Alisa och hämtade upp oss. Vi började käka frukost på ett jättenysigt ställe, jag hade pannkakor. Sen åkte hon runt och visade oss, vi har promenerat så mycket idag så mina ben är så trötta. Plus att det är bara uppförsbackar och nedförsbackar i hela San Fransico.

Helt galna backar, jag har aldrig i mitt liv sett sådana backar eller stup! Vi åt en glass på ett känt ställe här, sen gick vi till en mysigt park med utsikt över staden. Efter det gick vi och käkade burrito till lunch. 

Efter det så åkte vi upp på en kulle så man kunde se värsta utsikten över San Fransico. Sen åkte vi ned för Lomband Street. Vilket är den kurviga vägen med massa lutning som man sett i många filmer. Helt sjukt hur mycket det lutade! Sedan åkte vi till en strand där man kunde se Golden Gate Bridge. Har varit en grym dag! 

Sen på kvällen gick vi ut och åt asiaskt mat och nu ska vi sova på hostel. Sen börjar vår tour i morgon klockan 8. 

Bjuder på bilder ifrån idag. Nu ska jag sova. 
Här ser ni en av de backarna jag pratade om. 
Utstucken ifrån parken. 

Utsickten ifrån kullen. 
Massa backar
Den kända "trolley" som är med i bland annat i Prinsessans dagbok. 
Lombard street, andra bilden ifrån Google. Första när vi var i backen och det sjuka var att människor bor där. 

Golden gate bridge. 
Anonym
2014-08-18 @ 11:56:03

Läckert ! Ha det sae jaefla roligt nu Gumman ;)P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0