Ducktour

I fredags så hängde vi i Boston och bara gick runt. Både lördag och söndag spenderade vi på stranden tillsammans med Sunita, hade 2 jättesköna dagar där. På lördagkvällen hade vi sista middagen med min värdfamilj, de gav mig ett jättefint kort med mig och grabbarna inuti hade det skrivit fina saker till mig. Jag gav grabbarna en varsin ram med ett kort med mig och dem, till föräldrarna gav jag en skål, även kort till alla och sen svenskt godis. På kvällen gick jag, Jennie och Sunita på bio och såg step up 2, den var jättebra!
 
Men dock så blev min mobil stulen på kvällen, hade den i väskan och sen var den borta... Har spärrat både mobilen och numret. Hade försäkring med mitt telefon number så jag ska få en ny denna veckan, jag behövde bara betala 100 dollar för en helt ny Iphone. Så allting löste sig,vilket var skönt. 
 
Idag så åkte jag och Jennie på en Ducktour. Tredje gången för mig, men vi hade en bra dag i Boston. På fredag så åker jag till San Fransico är så himla taggad, men dock så måste jag packa till min resa och sen packa ner hela mitt rum eftersom den nya au pairen kommer då jag är borta. Bjuder på några bilder ifrån idag. 
 
Mamma
2014-08-11 @ 23:32:19

Mitt inlägg försvann så jag skriver igen 😜
Mina finingar❤️ ha nu så kul tillsammans, saknar Er båda så.
Snart är vi tillsammans igen, längtar.
XOXO
Mamma

Svar: Tack ❤️
Saknar dig med! Syns i september. :)
Nicole Jonsson

karina
2014-08-12 @ 09:59:55

hej på er vad fina Ni är ha så roligt resten av veckan så syns vi snart kram farmor

Svar: Tack så mycket! Syns i september :)
Nicole Jonsson

Malin
2014-08-14 @ 09:10:53

Finaste tjejerna!

Svar: Tackar :) vi syns i september!
Nicole Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0