3:e juli

Ännu en dag på stranden, vädret sa att det skulle regna, blixtra och åska. Men vi hade inget av det, så det var härligt plus att vi bor cirka 10 minuters promenad ifrån stranden. Det var iellafall mindre folk på stranden, havet var lite kallare och vågorna var lite högre.Varm var det, mitt på dagen var det 34 grader. Har också sätt att Boston kommer få över 30 hela den kommande veckan så det är underbart! Grabbarna börjar även sina läger nästa så det betyder att jag kommer behöva jobba lite. Ska bara packa Matthews och Bens lunch på morgonen och skjutsa dem till bussen och detta är vid 8 tiden. Sen på eftermiddagen hämtar jag de ifrån Bussen vid halv 5 tiden och föräldrarna kommer vanligtvis hem runt 17:30-18:30. Så måste tänka vad jag kan göra hela dagarna nu när jag är ledig.
 
I dag blir nog sista stranddagen för oss för i morgon ska det regna hela dagen. I morgon är det även 4th July, vilket är USAs nationaldag så det kommer vara fyrverkerier på stranden förhoppnings vis så ska det sluta regna på eftermiddagen så de forfarande kan avfyra dem. 
 
Grabbarna byggde idag 2 coola sandslott, många personer kom fram och berömde dem. Matthew bygge som ett rymdskepp och Ben byggde ett vanligt sandslott. Säger igen, älskar verkligen Atlantic City så himla vackert! Är så himla tacksam att min värdfamilj tar med mig på deras semestrar och verkligen delar med sig av deras kultur! Tror inte jag hade besökt Atlantic City or New Jersey om det inte vore för min värdfamilj. 
 
Matthews rymdskepp
Bens sandslott
Fina utsikten
Bens sandslott
Karina
2014-07-04 @ 16:33:15

hej gumman du verkar verkligen ha hamnat hos en bra familj Och ta vara på tiden när du är ledig läs bra böcker och gå på gym eller bara ströva omkring i en vackra naturen. Nu börjar det nära sig ett år och vi alla här hemma längtar att få träffa dig och krama om dig. Ha det bra kram farmor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0