Brunette


Yes jag är nu brunett! I morse åkte jag till frissan och skulle boka en tid, men då sa de att de hade tid redan idag. Så vi började med avfärning för att få bort det svarta, det blev superljust! Några ställen nästan blond, sen satte hon i färg som matchade min naturliga hårfärg. Hon klippte även mina toppar så det var super, kändes så skönt. Var länge sen jag klippte mig nu! 
Här kan ni se lite hur ljus det var vid rötterna. 



Är supernöjd med resultatet! 

Hoppas ni hade en bra helg, det hade jag! I fredags så åkte vi till en fest för att säga hejdå till Ary. Jag, Sunita och Ladina kom dit i vanliga kläder och flip-flops. Alla där var så uppklädda, skyhöga klackar och tighta klänningar. Vi kände att vi inte passade in så vi gick ganska tidigt , plus att alla var ifrån Mexico och pratade spanska. 

På lördagen åkte jag, Sunita och Ladina till en strand. Var en supernice strand och det var inte så fullt. Även lördagen så sov vi hos Ladina.  För hennes värd är i Schweiz i en månad så hon har hela huset för sig själv. 

Sunita,jag, Ary och Ladina. 

Anonym
2014-07-30 @ 10:37:56

Snyggt tjejen ! Såg att grönan har öppet till slutet på september - så vi får ta en dag där när du kommer hem efter alla dina resor :) P

Svar: Tack pappa! Ojj , vad kul! Ja det skulle vi kunna göra :))
Nicole Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0