Dålig uppdatering..

Jättedålig uppdatering jag vet, men har känt mig nere hela veckan och vill inte sprida negativitet här på bloggen. Jag har haft en bra vecka, har spenderat minfri tid med mina vänner. I onsdags så var vi i Natick Mall och shoppade, jag hittade dock inget alls. Men med trevligt sällskap så jag hade en bra dag, det var jag, Ladina, Natalia och hennes bror Jan, Sunita och hennes kusin Nina. 
 
I tordags have vi sista middagen tillsammans med hela gruppen :(((, vi var totalt 9 personer. Jag, Ana, Ladina,  Sunita, Nina, Natalia, Jan, Lea och hennes pojkvän Julius. Vi käkade på en italensk resturang, vilket var supergott! Sen gick vi för att ta bilder tillsammans, vi har inga bilder alla tillsammans. För varje gång är någon inte hemma eller jobbar, sjuk eller något liknande. Det var väldigt mysigt och äntligren fick vi bilder på oss alla tillsammans. Men det är så himla jobbigt att säga hejdå, för man vet inte nästa gång vi kommer att synas.  MEn vi kommer absolut hålla kontaken och synas i framtiden.Jag, Sunita, Lea och Natalia kom alla samtdigt, vi var tillsammans i training school i New York, vi har bott nästan grannar i ett år, vi har gjort så mycket under detta år! Är så himla lycklig lottad att jag har fått dessa underbar vänner, som har gjort mitt år till ett grymt år. 
 
Under fredagen så åkte vi till Coolidge Corner för att köpas Sunitas present. Vi köpte en bok, sen skrev vi ut bilder och skrev massa minnen i den. Fredagen var en lugn hemma kväll för mig och blev en middag hemma med värdfamiljen. Med mitt hembakade challa ( judisk bröd), vilket alla i familjen älskar, Alisas kända kyckling och sen kakor till efterrätt. Efter middagen gick jag upp på mitt rum och bara tog det lugnt, somnade redan vid 10 tiden. 
 
Lördagen var vi hos Natalia redan vid 8 tiden för att göra färdigt Sunitas födelsedagspresent eftersom i lördags var det hennes födelsedag. När vi var klara så åkte vi alla 8 till en strand där det var en tävling med sandslott. De gjorde helt grymma sandslott och andra skulptuerer. Är helt imponerad av vad det kan göra med sand, dock var det inte så varmt och monligt så det blev ingen simtur för oss under denna dag! Bjuder på bilder på de som var med i tävlingen! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0