Seg måndag

Seg måndag idag, kände mig jättetrött när jag vakna idag så jag gick upp gjorde grabbarnas lunch sen körde jag de till bussen. Efter handlat mat till familjen så åkte jag hem och tog en tupplur. 

Efter min tupplur så blev det tv-serie maraton, men ibland så behöver man en lugn och skön dag. Ikväll ska jag och mina vänner ut och käka middag. Får de till att spendera så många timmar som möjligt eftersom alla åker hem snart! 

Min helg har varit full speckad och jag har inte varit i mitt hus på hela helgen. I fredags var det utomhusbio.

 På lördags så åt vi lunch på en italiensk resturang. Sen gick vi till en bar för att kolla på matchen mellan Brazilien - Holland. Det var en tråkig match, men vi hade kul ändå. Sen åkte vi hem till Sunita som var hemma själv, där gjorde vi pizza. Jag, Ladina, Natalia, Sunita och Nina som är Sunitas kusin sov över hos henne. 

På söndagen började vi vår dag med en brunch, vi hade fruktsallad, smoothie, Scweizskt bröd. Massa gott! Efter det åkte vi till baren redan vid ett för att få bra sittplatser till matchen. Sen spenderade vi hela eftermiddagen där och kollade på matchen mellan Tyskland-Argentina. Det var en grym match med massa spännande skott, jag tycker Tyskland förtjänade att vinna! Efter matchen åkte vi till Sunita igen för att laga mat, vi lagade vegetarisk lasange, jättegott! Så det har jag gjort i helgen! 



karina
2014-07-15 @ 19:50:03

hej du verkar ha fullt upp. Och roligt verkar du ha ta vara på tiden nu för det är inte så långt kvar. Men vi här hemma längtar till du kommer hem så vi får krama om dig. kram farmor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0