To Be Young

4th of July var en regning dag, så vi åkte till ett game room och spelade lite spel med grabbarna. Tyvärr var fyrverkerierna iställda pågrund av det dåliga vädret. Men jag hade iellafall på mig rött och blått under deras natinoaldag. 
 
Den 5:e juli åkte vi tillbaka hem mot Boston. Det tog oss cirka 6 timmar att komma hem igen, väl hemma packade jag upp och tog en duch. På kvällen grillade vi hamburgare och korv, för min del blev det en tidig kväll.
 
Idag så började jag min dag med att möta Sarah och hade frukost tillsammans. Kan inte förstå att vi snart åker till västkusten, snart är det bara en månad kvar innan vi åker! Så himla skönt att umgås med Sarah, hon är en grym tjej och så rolig. Vi garvar alltid åt allt och pratar om allt mellan himmel och jord.
 
Sen åkte jag till Leas hus där Natalia och Sunita var. Vi snackade om allt som händer under veckan när jag varit borta och planerade de sakerna vi måste göra innan alla åker hem igen. Sen åkte vi in till Boston och bara gick runt. Vi hade 28 grader och strålande sol! Helt underbart och jag njuter som bara den. Vi käkade middag på en italensk resturang, jag åt carbonara. Det var den godaste carbonaran jag någonsin har äiti.
 
Jag kan inte förstå att våra år är snart redan slut. Natalia åker tillbaka till Mexico den 20 juni, Ana till Mexico den 21 juni. Sen den 30 juni åker Lea tillbaka till Tyskland, mindre än en månad. Vi måste ta vara på den tiden vi har kvar tillsammans. Sen den 15:e augusti åker jag till Västkusten, men då måste jag säga hejdå till Sunita och Ladina då de lämnar medans jag är borta. Så när jag kommer hem ifrån Hawaii kommer det vara jag med alla nya au pairerna. Det kommer att kännas konstigt, men så är det. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att träffas allihopa igen även fast vi alla kommer ifrån olika länder. Men förhoppningsvis så kan vi ordna något. Helt sjukt hur nära vi har kommit varandra.
 
I morgon är det första dagen för Matthew och Ben på lägret. De är förväntasfulla och så är jag då mina sköna veckor kommer med väldigt lite jobb för min del. Hoppas ni alla får en bra vecka med massa sol och värme. Det kommer vi få, väderprognosen säger över 30 grader hela denna vecka. Så får se till att vara ute så man kan behålla färgen man fått ifrån Atlantic City.
 
Jag, Ben, Andy, Matthew undr en av stranddagarna. <3
Min 4th of July outfit.
Underbara,vackra Boston!
Ladina, Natalia, Lea, Sunita. <3 
 
Bjuder på en grym låt, de spelade på en gata i Boston. Vi valde att stanna och lyssna på dem, de är helt grymma. Två killar med underbara röster, rekommenderar starkt att lyssna på flera låtar av dem! 
Karina
2014-07-07 @ 14:42:07

Dom sjöng bra var det unga killar det lät så. Nu har värmen även kommit hit och det blir bara korta promenader med killarna för dom vill inte gå så långt i värmen, just nu ligger dom och sover. Jag skall gå ut och äta i kväll med Vonna vi skall till Edsbacka Värdshus. Vi kommer att försöka sitta ute om det finns plats. Annars får vi slå oss fram´hi hi. ha det bra roligt att du snart är hemma jag längtar. kram farmor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicoleaupair.blogg.se

En blogg om mitt au pair år i Boston, USA.

RSS 2.0